Mijn familie in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu Mijn familie in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Mijn familie in Australië

Door: Michèl Eggenkamp

Blijf op de hoogte en volg Michèl

07 Juli 2010 | Australië, Sydney

Hey kampioenen!

Na een toch wel weer een geslaagde nacht vannacht met de de wedstrijd van ONS ORANJE, heb ik vandaag even te tijd weten te vinden om me weer te verdiepen in een nieuwe blog.

Zoals de meeste wel weten zijn mijn ouders de afgelopen 2 weken hier geweest. Op dit moment zijn ze er nog. Ze vliegen vrijdag weer terug naar het warme en voetbalgekke Nederland.

Op maandag de 21e van juni kwamen ze aan op Sydney Airport. Ik had een auto gehuurd om ze van A naar B te verplaatsen. Ze zijn bijna 5 dagen in Sydney geweest voor ze besloten om te gaan reizen langs de oostkust. Waar ze ook een stuk beter weer hebben gehad dan dan de dagen dat ze in Sydney waren. Helaas, maar je doet er zo weinig aan.

Het lullige is dat de weken om die dagen juist helemaal top waren. Maar goed, ze hebben zich hier uiteraard wel vermaakt met 'Wild Life World' , 'Aquarium' , 'Sydney City Tower' , De 'City' zelf en uiteraard de wedstrijd van Nederland tegen Kameroen die hier om 04:30 werd uitgezonden in Darling Harbour.

Die vrijdag was ik eerder vertrokken om met een aantal mensen naar de Blue Mountains te gaan voor het weekend, waarover later meer. Mijn ouders en zussen zijn op dit moment in de Blue Mountains en komen morgen avond weer terug in de City.

En dan zit hun reis van 3 weken er alweer op hier in Australië. Wat voor hun een hele uitdaging was. Maar van wat ik gehoord heb, hebben ze er alle 4 erg van genoten. Specifieke verhalen horen jullie misschien vanzelf wel een keer. ;) Ik weet dat ze gesnorkelt hebben en dat ze Whale Watching gedaan hebben en verder een hoop natuur dingen gezien denk ik, maar dat horen we nog wel een keer.

De 3 weken gingen erg snel voorbij. Ik ben blij dat ze de moeite hebben genomen om deze kant op te komen. En voor mij heeft het de tijd ook wel wat gebroken en dat is een positieve zaak.

Tot zover deze blog. Thanks voor alle reacties. Ik probeer nog wat blogs te maken, aangezien ik door afgelopen periode een beetje achterloop, wat eigenlijk wel een goed teken is voor mij haha...

PS: Ondertussen heb ik nog wat foto's toegevoegd in mijn blog 'Vrije tijd verhalen'.

Tot Blogs!

  • 07 Juli 2010 - 11:26

    Suus:

    Hey Kanjer!,

    ben blij om t horen dat je ouders het ook goed hebben gehad!!
    De tijd gaat zeker snel!! geniet er nog even van!!!

    Kusje liefs

  • 07 Juli 2010 - 12:19

    Thuisburen:

    Hoi Michel
    Leuk om iets te lezen over je ouders. Ik weet niet beter dat ze zondag pas thuis komen

    Agaath

  • 07 Juli 2010 - 12:24

    Michèl Eggenkamp:

    Ja, ik weet niet precies.. maar volgens mij vliegen ze hier vrijdag avond ofzo weer weg. Dus dan kan het wel zijn dat ze pas Zondag terug zijn...

  • 07 Juli 2010 - 12:27

    De Thuisburen:

    Nog even een berichtje voor je ouders, wens ze een goede thuisreis van ons

    Agaath

  • 11 Juli 2010 - 15:50

    Thuisfront:

    Hoi Michèl
    Overweldigend land: Australië
    Binnenkort krijg je wel enkele foto's van onze reis en kun je deze ook aan je blog toevoegen.
    Je hoort snel weer wat van ons, groetjes van het thuisfront :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

Bedankt!

29 Augustus 2010

Het einde van mijn FANTASTISCHE reis

14 Augustus 2010

De onvergetelijke reis

01 Augustus 2010

ADIOS SYDNEY

07 Juli 2010

Wereldkampioenschap Voetbal
Michèl

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 40705

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 19 Juli 2017

EuroTrip 2017

01 April 2010 - 31 Augustus 2010

Australië

Landen bezocht: