ADIOS SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu ADIOS SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu

ADIOS SYDNEY

Door: Michèl Eggenkamp

Blijf op de hoogte en volg Michèl

01 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Ladys and Gentlemen, Boys and girls....

Mijn stage zit er op en het wordt dus tijd om Australië te gaan ontdekken. Vanavond vertrek ik richting Darwin waar ik een jumping crocodile cruise ga doen met een overnachting in de rainforest. Dus misschien is dit wel mijn laatste blog ;)

Donderdag zal ik doorvliegen naar Cairns en van daar uit ga ik langs de oostkust met bussen/treinen/boten/tours in de richting van Sydney. Ik heb er in totaal 4 weken de tijd voor dus ik zal wel een hoop doen en zien.

Het WK zit er alweer een poosje op. Tour de France is weer klaar.. Dus de sportevenementen zijn klaar. Is ook wel lekker om snachts een keer te gaan slapen...

Ondertussen ben ik naar ee NRL (National Rugby League) wedstrijd geweest en gister naar AFL (Australian Football League). Totaal verschillende sporten, maar net zo populair als voetbal in Nederland.

Ook het stappen bleef hier wel aardig doorgaan en ondertussen zijn die mensen met wie ik dat deed allemaal hun eigen richting ergens in de wereld op gegaan.

Ik heb ook mijn Whale Watching avontuur gedaan wat dit keer wel positief was. Eindelijk wat Whales gespot. Ik stond naast de fotograaf dus heb ik ook zijn foto's gekocht. Dus hierbij zijn wat eigen foto's en de professionele.. Verschil is wel ietsjes te zien ;)


Ook ben ik nog bij de rode loper geweest bij 1 van de EVENT CINEMAS hier. Er was een premiére van de film Killers. Echter was alleen Ashton Kutcher degene die de rode loper overging die bekend was. Maar goed... ook dat weer meegemaakt.

Verder ben ik druk geweest met het afronden van mijn stage. Een uitstekende beoordeling was het resultaat, dus dat neem ik naast alle ervaringen hier in AUSSIE mee naar Nederland.
En het organiseren van mijn trip heeft ook een hoop tijd gekost, maar vanavond is het dan zover.

Ik zal proberen een keer een blog tussendoor te schrijven. Aangezien ik vanaf Cairns (aankomende donderdag) nog geen plan heb, weet ik niet hoe het allemaal gaat lopen.

Er waren een aantal mensen die wilde weten hoe/wat/wanneer/waarom ik terug kom in Nederland.

Hoe: met een vliegtuig (met overstap in Kuala Lumpur)
Wat: Vliegen naar Nederland
Wanneer: Ik vertrek op maandag 30 Augustus om 14:00 AUSSIE TIME en land in Amsterdam op 31 Augustus om 05:55 DUTCHY TIME
(vluchtnummer Sydney - Kuala Lumpur = KL4104)
(vluchtnummer Kuala Lumpur - Amsterdam = KL810)

Waarom: had ik al geboekt en kan niet meer annuleren zonder dat er kosten aan verbonden zijn..

Oja... en het is ook wel weer leuk om iedereen weer te zien ;)

Er kan in de maand Augustus nog vanalles veranderen met betrekking tot deze vlucht.

Verder heb ik niet veel te melden. Ik ga verder met inpakken. En hoop jullie snel te spreken.

Adios...

  • 01 Augustus 2010 - 08:54

    Thuisfront:

    Ik kan wel zien waarom je naar die rugby wetstrijd ben geweest:D mooie actie foto. Zo te zien heb je de walvissen beter gespot dan wij ze zagen mooie foto's veel kijk genot aan de oostkust en we horen nog wel van je.groetjes van het thuisfront.:P

  • 01 Augustus 2010 - 11:22

    Van Pils:

    Zo, dat ziet er netjes uit, die whales!! Gozer, ik zou zeggen goede reis en plezier met je trip en tot 31 aug. Gaan je spreken!

  • 01 Augustus 2010 - 15:11

    Suus:

    Wauw!! wat een mooie fotos weer! Gewoon een walvis :D super vet!!
    IK wens je heel veel succes met rondtrekken! Ik spreek je snel!!!
    Geniet ervan!!

    (K)

  • 02 Augustus 2010 - 13:18

    De Thuisburen:

    Hoi Michél,
    Een goede reis en geniet er van.Voor je het weet zit je in het vliegtuig naar huis, tenminste als je niet van gedachten veranderd. Je weet maar nooit wat je tegen komt.
    Heel veel plezier.

    de buren

  • 04 Augustus 2010 - 21:13

    Dennis:

    Veel plezier met je trip nu je echt alles gaat verkennen!! Goed om te horen dat de stage achter de rug is en je nu nog lekker een maandje nog meer kan genieten!!

  • 16 Augustus 2010 - 10:21

    Dorien Van Den Berg:

    Hoi Michel,
    Wat een prachtige foto's ... maar ligt vast aan het toestel van die fotograaf... en niet aan jou hoor... ;-) Geniet van je rondreis! Ik ben zojuist weer begonnen op kantoor, dan heb jij het nu toch beter geregeld ;-) Groetjes, Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

Bedankt!

29 Augustus 2010

Het einde van mijn FANTASTISCHE reis

14 Augustus 2010

De onvergetelijke reis

01 Augustus 2010

ADIOS SYDNEY

07 Juli 2010

Wereldkampioenschap Voetbal
Michèl

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 40703

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 19 Juli 2017

EuroTrip 2017

01 April 2010 - 31 Augustus 2010

Australië

Landen bezocht: