Het afscheid van April - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu Het afscheid van April - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michèl Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Het afscheid van April

Door: Michèl Eggenkamp

Blijf op de hoogte en volg Michèl

30 April 2010 | Australië, Sydney

Ey mate, How're you doin'!

De 1e maand zit er zo goed als op. April zit er op en Mei staat voor de deur. Een leuke afsluiter van de maand is Koninginnedag. Hierdoor is men in Nederland lekker vrij, helaas voor mijzelf moest ik gewoon stage lopen.

Maar niet getreurd, want ik was afgelopen maandag lekker vrij. Anzac Day. (Soort Bevrijdingsdag, alleen dan veel groter).

Ik heb ondertussen, zoals jullie misschien wel gezien hebben, mijn weblog pagina aangepast en heb ik hem doorgelinkt naar mijn hyves.

Het duurde even voor ik weer een blog ging schrijven, omdat ik druk bezig ben een andere huisvesting te vinden. Ik zit hier in Pendle Hill (suburb), waar niet echt veel te beleven is. Ook moet ik te ver reizen naar de City. Echter is het hier niet makkelijk om wat te vinden, dus wie weet hoelang dit nog duurt. Ik houd jullie hiervan op de hoogte. Of mocht iemand nog een kamer hebben achtergelaten in Sydney dan hoor ik dat héél graag ;).

Afgelopen weekend ben ik naar de Taronga Zoo geweest. Ik heb hier en daar wat foto's kunnen maken, maar ik was er pas vrij laat, waardoor er geen shows e.d. waren. Ik moet dus echt nog een keer terug.

In Nederland hebben jullie Koninginnedag (en Koninginnenach gehad), maar ik blijf niet achter. Vanavond (voor mij over ongeveer 4 uurtjes) wordt er in de City een Dutch QueensdayParty gehouden. Ik was net op tijd om een kaartje te kopen, want het is uitverkocht. Ik ben benieuwd wat het is. Laten we er maar het beste van hopen.

Wat ik de rest van het weekend ga doen is nog en raadsel. Waarschijnlijk ga ik kijken wanneer ik ergens een activiteit als 'met dolfijnen zwemmen' of 'Diving' kan gaan plannen.

En uiteraard zondag (voor mij om 22:30) de kampioenswedstrijd van Ajax kijken (ik blijf uiteraard positief) en een biertje drinken op het kampioensschap van vv Hoogland 2 (waar ik dan toch ook van uitga).

Aankomende week komt er een oriënterende stagiaire van Sydney University een week mee lopen in de praktijk. Ik ben benieuwd hoe dit gaat, want op dit moment is het niet echt heel erg druk. We zullen het zien.

Ik ben van plan wat vaker een blog te gaan schrijven, en doordat ik mijn account heb geüpgrade kan ik nu ook vele malen meer foto's plaatsen.

Dus jullie merken het wel weer! De reacties die ik krijg zijn super! Thanks daarvoor!

Tot de volgende blog!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • 30 April 2010 - 08:07

    Thuisfront:

    Hoi Michèl
    't Is hier een miezerig begin van Koninginnedag, maar zal hopelijk snel beter worden. We hopen dat je leuke vrienden op het Dutch QueensdayParty maakt en misschien kan daar iemand je helpen aan een kamer (je weet het maar nooit:D ).
    Je hebt er weer een leuk stuk bijgeschreven en we zijn nieuwsgierig naar de foto's van jou samen met een kangoeroe of een koala:P
    Wens je nog veel plezier en succes met je stage.
    Wij tellen ook af (nog 7 weken) en dan komen wij zelf wel even kijken hoe het gaat. :):)groetjes...........

  • 30 April 2010 - 08:45

    Suus:

    Hoi Schat,
    Wat een leuk verhaal!! ik vind het steed weer leuk om te lezen!! ben blij dat het goed met je gaat! We missen je !! Heb vannacht ( koningennacht) mark fireman gegeven haha hij vond het lekker dus we hebben er nog 1 genomen.. haha jaj HANGOVER gehaald :D schat het gaat je goed en ik kijk uit naar je nieuwe verhalen!!

    Dikke kus!!

  • 30 April 2010 - 10:34

    Thuisfront:

    enne.............
    Topfoto's;)

  • 02 Mei 2010 - 21:26

    Dennis:

    Vriend!

    Mooi om te lezen, foto's zien er goed uit!! Ik kijk uit naar je nieuwe verhalen en ervaringen...

  • 04 Mei 2010 - 09:46

    Koen:

    Goed verhaal

  • 05 Mei 2010 - 18:17

    Tom De Weert:

    Yo Michel !

    Impressing, those magnificent pictures you've made !

    Erg gaaf om te zien, hopelijk vindt je een wat betere huisvesting, maar ik denk dat je in dat land ongelooflijk mooie dingen kunt zien -en meemaken !

    Groeten uit Zwitserland,

    Tom

  • 30 Juni 2010 - 12:04

    Roelfke:

    Haay Michel, ik moet even updaten. Ik krijg niet een mail of iets als je een nieuw berichtje maakt, hoeft ook niet. Maar ik vergeet daarom uit mezelf te kijken. Ik ben benieuwd, ik ga nu dus een poging doen ALLES te lezen. Komt ie! Tuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

Bedankt!

29 Augustus 2010

Het einde van mijn FANTASTISCHE reis

14 Augustus 2010

De onvergetelijke reis

01 Augustus 2010

ADIOS SYDNEY

07 Juli 2010

Wereldkampioenschap Voetbal
Michèl

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 40724

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 19 Juli 2017

EuroTrip 2017

01 April 2010 - 31 Augustus 2010

Australië

Landen bezocht: